04 Sistemske rešitve Therefore

Therefore, arhiviranje dokumentov

Povežite svojo digitalno pisarno s programsko opremo Therefore in si zagotovite sprotno ustvarjanje arhiva. Kako? Preprosto: z delom na digitalnih napravah – skeniranjem, kopiranjem in tiskanjem – boste samodejno gradili svoj elektronski arhiv, do katerega so vam odprta vrata tudi prek spleta.

Zaposleni potrebujejo dostop do informacij za uvoz in integracijo, za skupno rabo in primerjavo. Za shranjevanje in pridobivanje, za distribucijo in tiskanje. Rešitve za upravljanje dokumentov Therefore uporabnikom omogočajo, da v celotnem oddelku ali organizaciji podatke obdelajo učinkovito, ekonomično in varno. To pomeni, da sta jim omogočena dostop in uporaba podatkov, ki jih potrebujejo za izpolnjevanje poslovnih ciljev.

Če uslužbenci porabijo 45 odstotkov svojega časa za iskanje informacij, to onemogoča produktivnost. Therefore izboljša učinkovitost z enostavno namestitvijo sistema za upravljanje z dokumenti, ki omogoča takojšen dostop do vseh informacij, ki jih potrebujete.

therefore

Arhiviranje dokumentacije z mininimalnim usposabljanjem

Therefore omogoča, da sestavite poslovno občutljive informacije. Z njim lahko iščete, ponovno vzpostavite, urejate, gledate, zbirate in razporejate dokumente. Z njim organizirate in dostopate do vsake vsebine, pa tudi določate samodejni delovni tok, ki naj bi usmerjal tok občutljivih poslovnih postopkov. Therefore je enostaven za uporabo, kar pomeni, da osebje potrebuje mininimalno usposabljanje, omogoča pa učinkovitejši način dela.

Nič več nepreglednih kupov dokumentov ali napačnih informacij. Nič več pošiljanja napačnim prejemnikom. Samo hiter in učinkovit delovni potek za dokumente, ki z izboljšanimi storitvami zagotavlja prednost pred konkurenco.

S povezovanjem zaposlenih s podatki, ki jih potrebujejo, lahko rešitve za upravljanje dokumentov Therefore pospešijo poslovne postopke in v kratkem času povrnejo naložbo. Mogoče jih je prilagoditi glede na rast podjetja, s čimer prihranite denar, ki bi ga porabili za drage nadomestne sisteme. Več obdelave elektronskih dokumentov pomeni tudi manj tiskanja in nižje stroške. Večja učinkovitost pomeni tudi, da lahko vire iz administrativnih opravil prestavite v temeljne dejavnosti podjetja.

Varna uporaba podatkov je danes, ko so prevare vedno pogostejše, bistvena. Rešitev za upravljanje dokumentov Therefore zagotavlja skladnost s pravnimi in panožnimi predpisi, hkrati pa skrbi za varnost podatkov z omejevanjem dostopa samo za pooblaščene uporabnike. Podatki lahko tako svobodno potujejo po organizaciji, hkrati pa so popolnoma zaščiteni.