03 Servis računalnikov

Računalniški servis Lenovo, Asus, Dell, HP

V podjetju Fiteh nudimo servis računalnikov naših partnerjev Lenovo, Asus, Dell, HP. Računalniški servis opravlja visoko izobražen kader, ki vsako leto nadgrajuje svoje znanje o prihajajočih tehnologijah. Pri vsakem nakupu računalnika vam nudimo tudi poprodajne storitve.

Pri nakupu računalnika lahko vaš novi računalnik opremimo z licenčno programsko opremo Office, z antivirusnim programom, raznimi aplikacijami za gledanje filmov in poslušanje glasbe. Skratka, računalnik opremimo s pripadajočo programsko opremo, pri čemer upoštevamo vaše želje. Na vašo željo vam računalnik pripeljemo tudi na dom. Za vas postavimo brezžično in fiksno omrežje ter pripravimo vse potrebno za normalen potek dela oziroma zabave.

Pri morebitni napaki, če se torej računalnik pokvari, vam pod določenimi pogoji naš računalniški servis lahko zagotovi nadomestni računalnik. Če nam računalnika v garancijskem roku 45 dni ne uspe popraviti, vam računalnik zamenjamo za novega. Seveda ob vseh izpolnjenih garancijskih pogojih, ki jih predpisuje proizvajalec. Garancijskih popravil sicer ne izvajamo v podjetju, temveč pošljemo aparat proizvajalcu.

Enako velja tudi za prenosne računalnike. Pri morebitnih napakah pri delovanju računalnika oziroma v primeru izgube datotek vam lahko uredimo »back up«, zamenjamo plošče, procesne enote.
računalniški servis

Servis računalnikov prek oddaljenega dostopa

Določenih zelo specifičnih del ne izvajamo v našem podjetju. Zato pa imamo mrežo pogodbenih partnerjev, s katerimi tesno sodelujemo in so ozko specializirani za posamezna področja.

Velikokrat se pri svojem delu srečujemo z neznanjem uporabnikov ali drobnimi nerodnostmi, ki pripeljejo do tega, da določena naprava ne deluje, kot bi morala. Pri drobnih napakah se pogosto poslužujemo popravila prek oddaljenega dostopa do računalnika (remote) in napako odpravimo (napačni gonilniki, neznanje uporabnika pri določenih nastavitvah). Ta pomoč je plačljiva glede na porabljen čas, ki ga potrebujemo za rešitev problema. To je vedno hitreje in ceneje, kot da servisni tehnik pride do stranke in rešuje težavo, za katero sta običajno potrebna le dva klika.

Hitro spreminjajoča se orodja in drugi pristopi nas spodbujajo, da stremimo k rednemu izobraževanju, saj smo le tako lahko kos novim izzivom, s katerimi se srečujemo ob našem vsakdanjem delu s strankami.

ISL Light (pomoč na daljavo)

Za pomoč na daljavo izberite spodnjo povezavo:

Pomoč na daljavo

Cenik storitve:

do 30 minut 25 EUR + DDV
od 30 do 60 minut 50 EUR + DDV
vsaka naslednja ura 50 EUR + DDV